środa, 23 lipca 2014

MAKARON Z MIĘSEM GOTOWANYM W SOSIE POMIDOROWO-SEROWYM



















WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 15 MINUT
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 23 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 6-7

Składniki:
  • Około 500 g makaronu kolorowego tagliatelle,
  • 500 g mascarpone,
  • mała dymka,
  • garść posiekanego szczypiorku z dymki + odrobina do posypania,
  • gotowane mięso z zupy (ja akurat miałam pierś kurczaka),
  • puszka krojonych pomidorów,
  • 2 większe ząbki czosnku,
  • 2 łyżki masła,
  • papryka ostra,
  • łyżeczka soli,
  • oregano,
  • bazylia,
  • około 6 łyżek natki pietruszki (użyłam mrożonej) + odrobina do posypania.

Przygotowanie:
  • Makaron gotuję al dente. 
  • Mięso dzielę na kawałki, podsmażam na maśle wraz z posiekaną dymką, szczypiorkiem oraz czosnkiem.
  • Dodaję pomidory z puszki oraz wszystkie przyprawy wraz z pietruszką. Po chwili również mascarpone, dokładnie mieszam. W razie potrzeby doprawiam do smaku. 
  • Makaron polewam przygotowanym sosem, posypuję szczypiorkiem oraz natką pietruszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)