poniedziałek, 22 września 2014

SMAŻONE ZIEMNIAKI Z BOCZKIEM Z SOSEM CURRY
















WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 45 MINUT
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 5 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 1-2

Składniki:
  • 5 niedużych ziemniaków,
  • 2 plasterki boczku,
  • mała cebula,
  • kawałek papryczki chili (u mnie zielona),
  • większy ząbek czosnku,
  • 6 zielonych oliwek,
  • plasterek żółtego sera,
  • łyżka posiekanej nataki pietruszki,
  • 4 łyżeczki śmietany,
  • łyżeczka curry,
  • szczypta soli, 
  • 2 łyżeczki kolendry,
  • 1/4 łyżeczki rozmarynu,
  • łyżka masła.
Przygotowanie:
  • Ziemniaki gotuję w osolonej wodzie, kroję w grubsze plasterki, podsmażam na maśle. 
  • Dodaję pokrojone w krążki oliwki, boczek w paseczkach oraz posiekaną cebulę, chili i czosnek. 
  • Ser żółty ścieram na tarce. 
  • Śmietaną łączę z solą, curry, kolendrą i rozmarynem, dodaję do ziemniaków. Dokładnie mieszam. 
  • Wykładam na talerz, posypuję serem żółtym i świeżą natką pietruszki.

2 komentarze:

  1. Pyszny miałaś obiadek, uwielbiam smażone ziemniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również. :) Lubię ziemniaki w każdej postaci, choć kiedyś mogły dla mnie nie istnieć. :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)