piątek, 7 listopada 2014

TORT Z CIASTECZKAMI OREO I SERKIEM MASCARPONE

















WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 20 MINUT 
(+ 45 MINUT CHŁODZENIE)
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 20 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 6-8
WYMIARY BLACHY: TORTOWNICA O ŚREDNICY 21-23 CM.

Składniki:
  • Opakowanie ciasteczek "oreo" (176 g),
  • 500 g serka mascarpone,
  • 100 g masła (nie margaryny!),
  • około 70 g gorzkiej czekolady,
  • 2 opakowania cukru waniliowego.



















Przygotowanie:
  • Ciasteczka kruszę, dodaję masło, miksuję blenderem do uzyskania gładkiej masy.
  • Tortownicę wykładam papierem do pieczenia, nakładam masę, równomiernie rozprowadzam, dociskam ręką. Chłodzę około 30 minut.
  • W międzyczasie miksuję mascarpone z cukrem waniliowym. Dodaję 3 kostki startej czekolady (na dużych oczkach), mieszam. Wykładam na schłodzony spód.
  • Pozostałą czekoladę kroję na kawałki i obsypuję wierzch tortu. Chłodzę kolejne 15 minut.
Dzisiejszy wpis dedykuję swoim ukochanym rodzicom. 

Z najlepszymi życzeniami z okazji urodzin. 

Kocham Was!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja za deserami nie przepadam, ale lubię je robić dla bliskich. :)

      Usuń
  2. kradnę przepis ! być może wypróbuję i pochwalę się jak mi to wyszło :) ale wygląda smakowicie.. lubie takiego typu slodkosci :)

    zapraszam do mnie: http://mymodestlife.blogspot.com/

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie słodkości. :)
      Zajrzę, pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Wczoraj wyprawialam urodziny, deser wszystkim smakowal. Pychotka
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nie to cieszy. :) Też bardzo lubię ten deser. :)

      Usuń
  4. Co sie dzieje z masa z ciastek oreo? Bo nic o tym nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ciasteczka kruszę, dodaję masło, miksuję blenderem do uzyskania gładkiej masy.
      Tortownicę wykładam papierem do pieczenia, nakładam masę, równomiernie rozprowadzam, dociskam ręką. Chłodzę około 30 minut."

      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)