piątek, 31 marca 2017

DANIO W SASZETCE - POLECAM :)

  • Danio w saszetce - rewelacyjny smak zamknięty w wygodnym opakowaniu. :)
  • Idealny na wiosenne spacery. Możecie go zabrać w każde miejsce i nie dać zaskoczyć się małemu głodowi. :)
  • Danio można przechowywać aż do 6 godzin poza lodówką, a dzięki zastosowaniu zakrętki nie trzeba go zjeść za jednym razem. :)
Podsumowując - pyszny, sycący serek homogenizowany do wyboru w dwóch wyjątkowych smakach (wanilia i truskawka). Możemy przechowywać go aż do 6 godzin poza lodówką, dzięki czemu możemy zabrać saszetkę w każde miejsce. Zamknięty w wygodnym opakowaniu z zakrętką, co jest bardzo dobrym pomysłem, gdyż nie musimy zjeść przekąski za jednym razem. Pozwala to również na konsumpcję natychmiastowo po zakupieniu go w sklepie, kiedy dopadnie nas głód.
Polecam każdemu ten produkt, osobiście jestem z niego bardzo zadowolona i cieszę się niezmiernie, że mogłam zostać testerką pysznych Danio. :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)