niedziela, 3 września 2017

JOGURTY NATURALNE ZOTT PRIMO

W ostatnim czasie miałam przyjemność wypróbować jogurty Zott Primo
Wśród nich znalazł się - już wcześniej mi znany - jogurt naturalny typu greckiego oraz jogurt naturalny bez laktozy, którego wcześniej nie jadłam.


Jogurt naturalny typu greckiego Zott Primo idealnie sprawdzi się w każdej kuchni. Wzbogaci smak wielu potraw. Jest niezastąpiony do przygotowania wyśmienitego sosu czosnkowego, wspaniale współgra z zupami, to również idealny dodatek do surówek obiadowych. Oczywiście świetnie smakuje również bez dodatków! :) Ma gęstą i kremową konsystencję.


Jogurt naturalny bez laktozy Zott Primo jadłam po raz pierwszy. Jest to idealny produkt dla wszystkich wielbicieli jogurtów, których organizm nie toleruje laktozy. Jego smak nie odbiega od smaku zwykłych jogurtów naturalnych. W połączeniu z musli tworzy zdrowe i pożywne śniadanie! :)



6 komentarzy:

  1. Jogurt grecki jest świetny, niezastąpiony w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki testowaniu z platformy trnd miałam okazję wraz z rodziną i znajomymi zapoznać się z jogurtami Zott Primo. Są wyśmienite w smaku i mają aksamitną konsystencję oraz bardzo dobry skład. Zostaną z nami na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! W naszym domu również pojawią się częściej. :)

      Usuń
  3. Wojtik6
    Pyszne i zdrowe jogurty Zott. Polecam każdemu. Zawierają dwukrotnie więcej białka niż śmietana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)