wtorek, 5 września 2017

JOGURTY NATURALNE Z DODATKAMI ZOTT PRIMO





















W ostatnich tygodniach ja i moi najbliżsi próbowaliśmy nowości od Zott Primo - jogurtów naturalnych z dodatkami
Zapraszam do zapoznania się z naszą wspólną opinią. :)

Jogurty te można zakupić z dodatkami owocowymi lub musli w następujących smakach:

  • Truskawka
  • Brzoskwinia
  • Wiśnia
  • Jagoda
  • Musli czekolada-banan
  • Musli miodowe
  • Musli tropikalne
  • Musli orzechowe
Każdy z nich występuje w opakowaniu 125 g.

Bazując na własnej opinii oraz tych zebranych od najbliższych bez najmniejszego zastanowienia polecam przede wszystkim jogurty z dodatkiem owoców. Delikatny jogurt naturalny świetnie współgra z owocami, które - na szczęście - nie są zbyt słodkie, z czym często można się spotkać kupując inne jogurty. Dla mnie to wielki plus, ponieważ nie jestem zwolennikiem słodkości. Z uwagi na ten fakt do tej pory wybierałam zazwyczaj jogurty naturalne bez dodatków, jednak teraz wiem, że na pewno jeszcze nie jeden raz sięgnę właśnie po te. ;)

Jogurty w połączeniu z musli również są warte uwagi, jednak te znalazły się na drugim miejscu. Osobiście ucieszyłabym się bardziej, gdyby musli było więcej, ponieważ lubię takie dodatki w jogurtach w dość obfitej ilości. :D 

Warto spróbować nowości od Zott Primo we wszystkich dostępnych smakach i wybrać swojego faworyta. Nie od dziś wiadomo, że każdy z nas jest inny i ma swój własny smak. Jestem pewna, że nawet najbardziej wymagająca osoba znajdzie wśród tych produktów coś dla siebie. :)

Jogurty idealnie nadają się na drugie śniadanie, są też świetną przekąską w ciągu dnia. Polecam szczególnie dla osób, którym ciężko jest znaleźć dużo wolnego czasu na jedzenie. Dla mnie - świeżo upieczonej mamy - te jogurty są idealnym rozwiązaniem na błyskawiczne zadowolenie lekko burczącego brzuszka. :D 

Kiedy będziecie następnym razem w sklepie - koniecznie zatrzymajcie się przy półce ze smakowitymi nowościami od Zott Primo i dajcie znać, jak smakowało! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)