piątek, 29 czerwca 2018

POZA KUCHNIĄ - TEST PEREŁEK ZAPACHOWYCH DO PRANIA LENOR UNSTOPPABLES

Wraz z moją rodziną i znajomymi miałam ostatnio szansę przetestować zapachowe perełki do prania Lenor Unstoppables
Zapach, który otrzymałam do testu całkowicie mnie oczarował - nie jest zbyt intensywny, ma delikatny morski aromat z nutką lilli wodnej. 
Perełki nadają ubraniom niezwykłej świeżości, która utrzymuje się do następnego prania (aż do 12 tygodni dla ubrań przechowywanych w szafie!). 
Wielkim plusem jest to, iż można je stosować do każdego rodzaju tkanin. 
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i przekonana, że jeszcze nie jeden raz zagości w moim domu. :)
Kto z Was miał jeszcze okazje je przetestować? Jakie są Wasze wrażenia? :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)