czwartek, 26 listopada 2015

SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM, PAPRYKĄ I SEREM ŻÓŁTYM























WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 10 MINUT
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 12 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 3-6

Składniki:
  • puszka tuńczyka (u mnie w oleju),
  • mała papryka czerwona,
  • łyżka posiekanej natki pietruszki,
  • 6 jajek,
  • 10 dag tartego sera żółtego,
  • pieprz,
  • sól,
  • majonez.
Przygotowanie:
  • Tuńczyka osączam na sicie.
  • Jajka gotuję na twardo, kroję w większą kostkę.
  • Paprykę drobno siekam.
  • Wszystkie składniki przekładam do miski, łączę z majonezem, doprawiam solą i pieprzem.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię sałatki z tuńczykiem, więc myślę że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest pyszna. :)
      Ja też jestem fanką tuńczyka. :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)