środa, 20 czerwca 2018

SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM, JAJKIEM I FASOLKĄ SZPARAGOWĄ

WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 20 MINUT
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 14 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 2-4

Składniki sałatki:
  • 2 mini sałaty rzymskie,
  • 2 jajka ugotowane na twardo,
  • garść ugotowanej zielonej fasolki szparagowej,
  • 10 pomidorków koktajlowych,
  • puszka tuńczyka Princes w oleju słonecznikowym,
  • 8 czarnych oliwek,
  • 1/2 niedużej cebuli czerwonej,
  • świeżo mielony czarny pieprz.
Składniki sosu:
  • 2 łyżki oleju rzepakowego tłoczonego na zimno,
  • łyżka soku z cytryny,
  • łyżeczka ostrej musztardy,
  • łyżeczka syropu klonowego lub płynnego miodu.
Przygotowanie:
  • Sałatę myję i osuszam, kroję.
  • Pomidorki kroję na połówki, jajka na ćwiartki, cebulę w półplasterki, oliwki w krążki, a fasolkę na mniejsze kawałki.
  • Składniki sosu dokładnie łączę.
  • Na talerzu układam sałatę, a na niej pozostałe składniki. Całość polewam sosem i posypuję świeżo mielonym pieprzem.

10 komentarzy:

  1. Też lubię tego tuńczyka, zwłaszcza w sosie własnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam tuńczyka, ale tylko w kawałkach i koniecznie w oleju. :D

      Usuń
  2. Możesz wysłać ten przepis na konkurs tuńczyka princes :) Bo na zdjęciach ładnie się prezentuje kolorystycznie a to najbardziej przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co można wygrać fajnego :)))??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są nagrody. :)
      Tutaj szczegóły: https://www.konkurstunczyk.eu/?gclid=Cj0KCQjwjtLZBRDLARIsAKT6fXykgu1WPuL5_iKkOGz5svbgzJ17Mw_PIGh9y65zjDSGtOwSp86ChQEaAlMiEALw_wcB

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. klasyczna sałatka, mam nadzieję że udało się coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzisiaj się dowiedziałam, że wygrałam blender. :)

      Usuń
  5. Udało się zdobyć nagrodę? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)