czwartek, 20 września 2018

BABECZKI Z DYNIĄ, MASŁEM ORZECHOWYM I KAWAŁKAMI CZEKOLADY


WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 35 MINUT
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 12 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 4-6

Składniki:
  • 250 g startej dyni (na małych oczkach, ale nie najmniejszych),
  • 2 jajka,
  • 2 łyżki masła orzechowego,
  • 250 g mąki,
  • 100 g brązowego cukru,
  • 9 łyżek oleju (u mnie olej migdałowy, ale może być zwykły),
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 50 g gorzkiej czekolady.
Przygotowanie:
  • Czekoladę kroję w niezbyt duże kawałki.
  • Dynię mieszam z masłem orzechowym, dodaję olej.
  • Do masy dyniowej dodaję mąkę, proszek do pieczenia, jajka i cukier. Wszystkie składniki dokładnie łączę.
  • Na koniec dodaję czekoladę, mieszam.
  • Formę na muffiny (lub foremki do babeczek) wykładam papilotkami, wykładam masę do 2/3 wysokości.
  • Piekę w 190 stopniach (grzałka góra-dół) przez 20 minut.

1 komentarz:

  1. Jakie to pyszne! :) Zamiast czekolady dałam drobinki czekoladowe nietopliwe i wyszło obłędne. Zapisuję i będę robić częściej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)