piątek, 5 października 2018

DOMOWE PALUSZKI RYBNE W PANIERCE Z KUSKUSU


WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 25 MINUT
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 18 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 2

Składniki podstawowe:
  • 300 g dorsza (u mnie polędwica).
Składniki panierki z kuskusu:
  • 1/2 filiżanki kuskusu,
  • 1/2 filiżanki bulionu,
  • 1/2 łyżeczki pieprzu cytrynowego Cykoria,
  • 1/2 łyżeczki curry Cykoria,
  • 1/2 łyżeczki soli,
  • garść posiekanej natki pietruszki, 
  • łyżka masła,
  • łyżka soku z cytryny.
Dodatkowo:
  • jajko,
  • mąka do obtoczenia ryby,
  • olej do smażenia.
Przygotowanie:
  • Kuskus zalewam gorącym bulionem, odstawiam pod przykryciem na 10 minut. Następnie mieszam z przyprawami, masłem, sokiem z cytryny i posiekaną natką pietruszki.
  • Rybę kroję w paski, każdy kawałek obtaczam w mące, jajku i panierce z kuskusu.
  • Smażę na rozgrzanym oleju na złoto (po około 1,5-2 minuty z każdej strony).


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł.
    Nie pomyślałabym, by tak wykorzystać kuskus.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, nam bardzo smakowało, nawet moje półtoraroczna córka się zajadała. :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)